مرگ بر اثر سکته قلبی در خواب گرداوری شد

مرگ بر اثر سکته قلبی در خواب

 

همه ی ما چنین تصور میکنیم که مرگ و میر تنها برای افرادی است که در سنین بالا در حال زندگی هستند. به همین دلیل هر نوع استرسی را به بدن خود راه می دهیم و با شرایط اضطراب آور و هیجانی روبه رو می شویم تا دوران جوانی خود را از دست ندهیم. غافل از آنکه امروزه به دلیل شرایط نامناسب ورزشی و تغذیه ای اغلب افراد دارای قلب هایی بیش از سن خود هستند ، رسوب چربی در رگ ها در همان سنین جوانی در حال شروع است و به همین دلیل سکته قلبی در خواب و مرگ ناشی از آن روبه افزایش است.

معمولا افرادی که سکته قلبی در خواب را تجربه می کنند ، افرادی هستند که در روز گذشته استرس های شدیدی را تحمل کرده اند ، این استرس ها و موقعیت های تنش زا در محیط های کاری هر فرد یا در باشگاه ها برای تمرین های سنگین در بین ورزشکاران و حتی افراد عادی مشاهده می شود. در نهایت قلب در خواب خود را نشان می دهد و نمی تواند تغییر رخ داده را از بین ببرد.

معمولا افرادی که زمینه هایی از بیماری های قلبی به صورت خانوادگی یا از نظر بدنی در آنها وجود دارد ، افرادی هستند که باید از چنین موقعیت هایی دور باشند تا هیچ گاه سکته قلبی در خواب را تجربه نکنند. فشار خون بالای خانوادگی ، عدم تحرک ( از نوع معمولی) ، مصرف فست فود ، سابقه ی خانوادگی بیماری ای عروق کرونر ، مشکل در کارکرد دریچه های قلبی ، مرگ یک عزیز بر اثر بیماری های قلبی در سنین پایین ، ضربان قلب بسیار شدید ، تیرکشیدن قلب و . . .از جمله علایمی است که یک زنگ خطر بشمار می روند و فرد باید هرچه سریع تر به یک پزشک مراجعه نماید.

مرگ بر اثر سکته قلبی در خواب