آموزش طبخ فلفل دلمه ای شکم پر گرداوری شد

آموزش طبخ فلفل دلمه ای شکم پر

 

هر خانم با سلیقه ای برای داشتن یک میز پر رنگ و خوش عطر از چندین غذای متنوع استفاده خواهد کرد. یکی از غذاهای مهم که می توان در میز شام نیز از آن بهره برد ، استفاده از فلفل دلمه ای شکم پر می باشد. شما می توانید فلفل دلمه های مختلف را در رنگ های متنوعی استفاده نمایید. در ابتدا باید آن ها را از میانه به دو نیم تقسیم کنید. سپس این دو نیم را خالی کنید تا فضا برای قرار دادن مواد به اندازه ی کافی وجود داشته باشد.

در ابتدا باید مواد اولیه ی خود را در ماهی تابه ای به خوبی با یکدیگر مخلوط نمایید و سپس در داخل فلفل دلمه ای بریزید. این مواد عبارتند از پیاز های حلقه ای در حد متوسط ، قارچ های دایره ای شکل ، ژامبون از نوع گوشتی ، همچنین نمک و فلفل ، برای خوب سرخ شدن و همچنین مزه دار شدن بهتر است از ترکیب کره به جای روغن استفاده نمایید. درجه حرارت خود را در حد متوسط تا بالا تنظیم نمایید تا مواد به خوبی سرخ شوند.

در پایینی ترین نقطه ی فلفل دلمه ای شکم پر خود از پنیر گودا استفاده کنید و سپس پس از ریختن مواد در داخل فلفل دلمه ای باید روی آن را هم نیز از همین پنیر پر کنید. حالا می توانید این فلفل دلمه ای شکم پر خود را که در تعداد کم تا زیاد تهیه شده در داخل سینی فر قرار دهید. حتما قبل از قرار دادن سینی فر خود را توسط یک کاغذ روغنی پوشش دهید تا در زمان برداشته شدن فلفل ها با مشکلی مواجه نشوید. دمای مورد نیاز برای راه اندازی فر در حدود صد و هشتاد درجه و زمان لازم برای خوب پخته شدن فلفل دلمه ای شکم پر حدودا سی دقیقه می باشد.

آموزش طبخ فلفل دلمه ای شکم پر