سایت استخدامی پدیده با هدف اطلاع رسانی و مرجع آگهی استخدام سراسر کشور اعم از استخدام بانک ، دولتی ، نیروهای مسلح و …  آغاز به کار کرده است

گروه اینترنتی پدیده ، به منظور کمک به هموطنان محترم جهت رفع معضل بیکاری اقدام به راه اندازی سایت استخدام پدیده ، یکی از معتبر ترین سایت های کاریابی و اشتغال در ایران کرده است..

استخدام های سراسری

کارفرمایان محترم با مراجعه به سایت استخدام پدیده اقدام به ثبت نام در این سایت مضاف بر درج آگهی ، با جستجو در میان رزومه های ثبت شده کارجویان سراسر کشور ( جستجو در رزومه ها ) در کوتاه ترین زمان ممکن نیروی مستعد مورد نیاز خود را جذب نمایند.

استخدام بانک

همچنین متقاضیان محترم کار نیز می توانند با مراجعه به سایت استخدام رزومه کاری خود را با بیان مهارت ها و علایق خود ثبت و به کارفرمای مرتبط ارجاع شوند.

استخدام دستگاه های اجرایی

بروز بودن سایت استخدام پدیده را میتوان یکی از دیگر ویژگی های بارز این سایت دانست ، بطوریکه مراجعین محترم میتوانند در کمترین زمان ممکن از آخرین اخبار و اگهی های استخدام بانک و موسسات و سازمان ها و نهاد های دولتی و حتی شرکت های کوچک و بزرگ خصوصی مطلع شوند.همچنین میتوانید استخدام دستگاه های اجرایی رو دنبال کنید